Uncategorized

جدیدترین سینک ظرفشویی استیل مشکی واداتی

سینک ظرفشویی مزرعه

جدیترین و مجبوب ترین سینکهای سال 2024

سینک ظرفشویی استیل جدید آشپزخانه با دکمه پیانو سینک آبشاری با فنجان اسکرابر- خرید سینک ظرفشویی 304 سینک آشپزخانه از جنس استنلس استیل، سینک آشپزخانه چند منظوره، سینک دست ساز دو کاسه ای پایه فولادی

بهترین سینک آشپزخانه، هم از نظر عملکرد و هم از نظر زیبایی، یکپارچه در آشپزخانه شما قرار می گیرد.
تجهیزات امین بهترین در کل
بهترین مانت بالا
بهترین کامپوزیت سینک پیانویی
بهترین کاسه / لگن
بهترین سینک مزرعه / پیش بند
نحوه خرید سینک آشپزخانه
وقتی از طریق پیوندهای ما خرید می کنید، اینسایدر ممکن است کمیسیون وابسته به دست آورد. بیشتر بدانید
سینک آشپزخانه یک سرمایه گذاری بزرگ است – از نظر مالی، عملکردی و زیبایی شناختی. یک مورد خوب می تواند حداقل چند صد دلار به شما بازگرداند، اگر نه بیشتر، و یکی بد می تواند جریان نظافت و طراحی آشپزخانه شما را مختل کند. ما خرید یکی از بهترین سینک های آشپزخانه را توصیه می کنیم که می تواند در برابر استفاده های سنگین روزانه مقاومت کند و عمر طولانی داشته باشد.
ما اندازه، جنس، نوع نصب و موارد دیگر را برای انتخاب بهترین سینک آشپزخانه در بازار در نظر گرفتیم. در تحقیقات خود، ما دریافتیم که Kraus Standart PRO به لطف فضای داخلی جادار و کناره‌های عایق‌شده که حاوی صدا و دما هستند، بهترین سینک آشپزخانه است. برای انتخابی مجلل، ما کامپوزیت گرانیتی Blanco Performa را می‌پسندیم که دارای یک لبه داخلی است که مزایای سینک دو لگنه را در مدل تک کاسه‌ای به شما می‌دهد. به اندازه بهترین یخچال قابل توجه نیست، اما سینک آشپزخانه اسب کاری ناشناس آشپزخانه است.

سینک آبشاری 5کلید پیانویی

سینک پیانویی 4 کلید در نمایندگی

سینک پیانویی

ظرفشویی ابشاری پیانویی 4 کلید پوست ماری

 

سینکهای پیانویی و ابشاری جزو بهترین و جدید ترین سینکهای سال 2023 میباشند.

در لینک زیر میتوانید سینکهای ابشاری و پیانویی را در تجهیزات امین ببینید

لطفا اینجا کلیک کنید

سینک ظرفشویی مزرعه جدید

سینک استیل مزرعه

در این زمان از سال، مبارزه با میل به تغییر همه چیز در خانه سخت است.
اما قبل از اینکه یک بازسازی کامل را تصور کنید، چرا با یک تغییر کوچک در قلب خانه خود شروع نکنید؟ کارشناسان پیش بینی می کنند که بسیاری از صاحبان خانه ها با سرمایه گذاری در یک سینک جدید آشپزخانه خود را تغییر می دهند.
اگرچه این پروژه هیجان‌انگیزترین پروژه نوسازی به نظر نمی‌رسد، اما یک تعمیر کم ارتفاع است که در درازمدت برای روال آشپزی شما مفید خواهد بود. شاید آشپزخانه شما تعداد انگشت شماری از وسایل و لوازم جدید را دیده باشد که نیازهای آشپزی شما را پشتیبانی می کنند، اما طراحی سینک شما باید منعکس کننده کاری باشد که پس از انباشته شدن قابلمه ها و تابه ها انجام می دهید.
آیا همه چیز را در ماشین ظرفشویی قرار می دهید؟ یا عاشق ریتم دستشویی و خشک کردن ظروف هستید؟ مهم نیست که ترجیح شما چیست، ما کارشناسان مورد استفاده قرار می‌دهیم تا بهترین طرح‌های سینک آشپزخانه را به اشتراک بگذاریم که شما را ترغیب می‌کند تا در مورد روال بعد از غذا تجدید نظر کنید. وقتی سینک ظرفشویی را آماده کردید، در اینجا درباره ترندهای آشپزخانه که می توانید در سال 2024 به خانه خود بیاورید، بیشتر بیاموزید.
农用厨房水槽

 

 

برای بالا زدن آستین ها آماده شوید!
جسی برچفیلد، رهبر روند و طراحی Moen می‌گوید: “ما شاهد افزایش سینک‌های ایستگاه کاری هستیم که فضا را به حداکثر می‌رسانند و در عین حال بهره‌وری و زمان تمیز کردن را از طریق ادغام صافی‌ها و تخته‌های برش افزایش می‌دهند.
این روند افزایش انعطاف‌پذیری و عملکرد در سینک را افزایش می‌دهد. به آینده گسترش خواهد یافت.” بیشتر از HOUSE BEAUTIFUL ویدیوی تور خانه دیل بلومبرگ وستچستر پیش نمایش برای گشت و گذار در خانه پخش کننده ویدیو در حال بارگیری است.
رسانه بارگیری نشد، یا به دلیل خرابی سرور یا شبکه یا به دلیل پشتیبانی نشدن قالب. برای از سرگیری پخش، صفحه را بازخوانی کنید.
مزایای سینک ایستگاه کاری: به شما امکان می دهد مستقیماً روی سینک خود کار کنید تا از آشفتگی جلوگیری کنید. راه اندازی مدولار به شما امکان می دهد چندین عملکرد را انجام دهید (قفسه خشک کردن، خرد کردن یا صافی). ایده آل برای گسترش پیشخوان در آشپزخانه های کوچکتر

 

سینک ظرفشویی مزرعه

نمایندگی سینک ظرفشویی مزرعه در شیراز

 

 

اگر به دنبال حسی سفارشی هستید که در دریای فولاد ضد زنگ خودنمایی کند، مواد جایگزین به شما این امکان را می دهند که سبک خود را بیان کنید.

به گفته طراح داخلی کیت مارکر، “انتخاب یک ماده سینک که یک ماده منحصر به فرد است به جای فولاد ضد زنگ یا چدن معمولی، می تواند جذابیت بیشتری ایجاد کند و همچنین زیبایی شناسی مورد نظر را به آشپزخانه شما بدهد!” او توضیح می دهد. در این آشپزخانه، ما از یک سینک بتنی توسط Native Trails استفاده کردیم تا فضای تمیز مدرن و در عین حال طبیعی را که مشتریان ما به آن امیدوار بودند، تکمیل کنیم.

 

 

سینک ظرفشویی مزرعه استیل

سینک توکار مزرعه

 

برچفیلد موافق است، و اشاره می کند که انتخاب های خاک نسوز و گرانیت در حال افزایش بوده است زیرا آنها گرما یا حس نوستالژی بیشتری را به فضای آشپزخانه می دهند.
برچفیلد می‌گوید: “سینک‌های جلویی پیش‌بند نسوز سفید در حال افزایش بوده‌اند و یک قطعه جذاب ارائه می‌دهند. ما عاشق این هستیم که طراحان زیبایی‌شناسی این سینک قدیمی را در کنار فضاهای معاصر قرار دهند تا ظاهر و احساسی خاص ایجاد کنند.”
مزایای استفاده از مواد جایگزین: پوشش لعاب دار در برابر خراش، تراشه، حرارت و لکه بسیار مقاوم است. سینک های سفالی آتش از مواد 100% سازگار با محیط زیست و بدون سرب ساخته شده اند. گرانیت با کیفیت بالا اما نگهداری پایینی دارد. خاک رس آتش راه حلی طولانی مدت برای سبک زندگی پرمشغله آشپزخانه است.

单碗农用水槽

منبع مقاله سایت امازون