مقایسه

اجاق گاز مبله بخریم یا اجاق گاز صفحه ای ؟

گاز شیشه ای اخوان ونوس تامردار v14 t

 

اجاق گاز مبله، یا گاز رومیزی همراه با فر توکار؟

فر توکار اخوان

شاید شما نیز، جزءِ آن دسته از افرادی باشید که برای خرید اجاق گاز مناسب در آشپزخانه ی خود دچار تردید شده اید، و رویارویی با انواع مدل های موجود در بازار، انتخاب را برایتان سخت و دشوار نموده است. همان طور که می دانید اجاق گاز و فر، به دو روش مختلف در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند و هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند که دیگری از آن بی بهره است. روش اول، استفاده از اجاق گازهای فردار یا همان اجاق گازهای مبله است که فر و اجاق گاز را، به گونه ای یکپارچه در اختیار شما قرار می دهد و روش دوم استفاده از اجاق گازهای رومیزی همراه با فرهای توکار می باشد که به صورت مجزا و در بخش های مختلفی از آشپزخانه نصب شده و نیاز شما را به بهترین شکل ممکن برطرف می سازند. در این بخش به معرفی مزایا و ویژگی های هر یک از این اجاق گازها خواهیم پرداخت و نتیجه گیری و انتخاب را به شما واگذار خواهیم نمود.

اجاق گازهای مبله ی اخوان را اینجا ببینید

مزایا و معایب اجاق گاز صفحه ای

گاز فردار اخوان ، همچون گازهای رومیزی این شرکت، از قطعات مرغوب ایتالیایی و از برند SABAF ایتالیا ساخته شده اند و از کیفیت بالایی برخوردارند. تمامی این اجاق گازها ، همچون فرهای توکار، دارای فن داکتی، ریل تلسکوپی و فناوری Easy to Clean (تمیزی آسان) می باشند. بنابراین این اجاق گازها، از نظر تکنولوژی ساخت و کیفیت ابزار و قطعاتی که در آن ها استفاده شده است، هیچ تفاوتی با گازهای رومیزی و فرهای توکار اخوان ندارند. آن چه استفاده از این اجاق گازها را محبوب تر نموده است، امکان جا به جا کردن آن است و افراد بسیاری برای خرید جهیزیه ی خود این اجاق گازها را ترجیح می دهند. همچنین به افراد اجاره نشین نیز توصیه می شود تا از اجاق گازهای مبله استفاده نمایند و به هنگام جا به جایی از خانه ای به خانه ی دیگر، به راحتی آن را با خود حمل کنند.

اجاق گازهای مبله ی اخوان از تنوع بیشتری برخوردارند و در دو رنگ استیل و لعابی سفید به مشتریان عرضه می شوند. لازم به ذکر است که استیل به کار رفته در این اجاق گازها ضد لک می باشد. این اجاق گازها به واسطه ی شاسی های محکمی که دارند از مقاومت بیشتری برخودار گشته اند و به خاطر 60 سانتی بودن عرضشان، گذاشتن ظروف بزرگ و سنگین بر روی آن ها، هیچ گونه مشکلی را پدید نمی آورد.

از دیگر ویژگی های مثبت اجاق گازهای مبله ی اخوان، قیمت بسیار مناسب آن ها است و بدین ترتیب افراد، با پرداختن هزینه ای معقول، صاحب اجاق گار و فر به طور هم زمان می شوند.

 

اجاق گازهای رومیزی همراه با فر توکار

گاز صفحه ایی اخوان

اجاق گاز رومیزی اخوان که همراه با فر توکار در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند، از نمای ظاهری شیک تر و لوکس تری بهره مندند و فضای داخلی آشپزخانه را، بسیار زیباتر می کنند. از مهم ترین مزایای استفاده از فرهای توکار ، انتخاب جای مناسب برای نصب آن است و بدین ترتیب افراد مجبور نیستند که برای استفاده از فر، خم شده و دچار مشکل شوند. هر کسی می تواند، فر توکار اخوان مورد نظر را، در ارتفاع مناسب با قد خود نصب کند و به راحت ترین شکل ممکن از آن استفاده نماید. از دیگز مزایای استفاده از اجاق گازهای رومیزی و فرهای توکار، می توان به آسان تر بودن تمییزی آن ها اشاره کرد و با استفاده از آن ها دیگر لازم نیست که بعد از هربار استفاده، هر دوی آن ها را نظافت کنیم و هر کدام که نیاز به تمییز شدن داشته باشند را به طور جداگانه تمییز می نماییم.

لیکن یکی از مشکلاتی که در مورد استفاده از اجاق گازهای رومیزی ، می توان به آن اشاره کرد، این مساله است که این اجاق گازها قابل جابه جایی نیستند و گزینه ی مناسبی برای افراد اجاره نشین نمی باشند. این اجاق گازها 50 سانتی هستند و بعضا ممکن است، شما را با محدودیت هایی مواجه کنند و مانع از پخت غذا در ظروف خیلی بزرگ گردند.

در هر صورت این شما هستید که با توجه به اولویت ها و سلیقه ی شخصیتان، به انتخاب بهترین گزینه برای آشپزخانه ی خانه تان می پردازید و هر گزینه قطعا، مزایای بسیار زیادی را برایتان به ارمغان خواهد آورد و تمامی نیازهایتان را به بهترین شکل ممکن برآورده خواهد نمود.

 

نمایندگی اخوان شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *